Ik ben een persoon die veel tijd op de computer en achter de TV heb besteed en nu graag aan iets in die richting mee zou willen werken, was vroeger een monteur voor de NS-treinen en heb nu zin om een baan die mij creatieve voldoening geeft na te streven. Ik heb een rol gehad in een short over het corona virus en de gevoelens van eenzaamheid die daarbij ter spraken komen en zou graag wat vaker gaan acteren in rollen waar ik een interessant karakter kan worden/uitbeelden. Mijn hobbies zijn film en tekenen, ik heb een persoonlijkheid met conflict waar ik beide iets wat verlegen ben, maar ik ook graag entertain en aandacht krijg. Veel grapjes om mijn natuurlijke ongemakkelijkheid te balanceren. Man, 23 j/o, 186 cm