Mijn naam is Ivo Goedhart. Ik heb als figurant al op meerdere sets gestaan, van GTST tot Het Gouden Uur. Ook heb ik via de cursus Acteren van RJB Studios het 1 en ander over het vak geleerd. Ik wil acteren omdat ik graag iets creatiefs na wil laten op de wereld, ook het teamwork aspect en de sfeer op de set vind ik superinteressant! Als filmliefhebber voel ik mij als een vis in het water thuis in het wereldje!