Ik ben Thye Roodhuyzen, ik ben 14 jaar oud en zit in 3 gymnasium van de KSE Etten-Leur. Ik ben heel goed in acteren en spreek vloeiend Nederlands en Engels. Ik wil in de nabije toekomst acteren en misschien stemmen inspreken van fictieve personages. Ik ben geboren op 01-04-2009 en woon in Etten-Leur