Hallo mijn naam is Marieke Migo, Ik ben een scholier van het Novalis College, vwo 4. Daarvoor zat ik op het Sint-Joriscollege, daar heb ik 3 jaar theaterlessen gevolgd. Het was in samenwerking met het CKE, Centrum voor de Kunsten Eindhoven. De overstap naar het het Novalis College (Vrije School) was voor het aanbod van creatieve vakken. Ook heb ik individueel 2 jaar drama lessen en 5 jaar ballet lessen gevolgt op het CKE. De voorstellingen die we hebben gemaakt:
Minoes
Euphoria in Pand P
Verder hebben we ook een keer in het Van Abbemuseum opgetreden. Dit jaar hebben we op school de voorstelling Alice in Wonderland opgevoerd, daarin speelde ik de hoofdrol Alice. Graag doe ik nog meer ervaring op!