Ik heb een full time baan in Amsterdam maar zou daarnaast graag fungeren als figurant of dergelijke. Vroeger was mijn droom om acteur te worden en heb hiervoor ook het kindertheater gezeten, maar ik heb de droom nooit echt achtervolgd. Nu lijkt het me erg leuk om in mijn vrije tijd eens mee te doen aan een film/muziekvideo/reclame etc.