Hoi hoi, Ik ben Saskia 40 jaar oud en ben cognitief gedragstherapeut Heb een dochter van 8 jaar In mijn vrije tijd heb ik regelmatig een fotoshoot, modeshow of reclame/ promotie filmpjes iets wat ik erg leuk vind om te doen. Ben benieuwd wat hier allemaal aan bod gaat komen. Wie weet komen er nieuwe mooie ervaringen bij. Groetjes Saskia.