Hoi, mijn naam is Noah. Ik ben 16 jaar oud en woon in Dirksland. Mijn hobbies zijn acteren, werken en creatief zijn. Ik heb toen ik wat jonger was, in reclames gespeeld van o.a McDonalds, Hema en Volkswagen. Maar later heb ik daar niet echt wat mee gedaan. Nu ben ik geïnteresseerd om te acteren en/of in reclames te spelen.
trackrecord
Ik heb niet echt belangrijke filmprojecten in mijn leven gehad. Maar toen ik wat jonger was, speelde ik in reclames van Volkswagen, McDonalds en Hema.
awards
Geen
vraag mij voor
Filmprojecten, reclames
equipment
-
hardwarekennis
-
softwarekennis
-
bijzonderheden
Ik ben leergierig, ik wil altijd wat leren. Als ik iets niet weet wil ik er heel graag achter komen. Ik hou van improviseren. Toen ik een tijdje theater heb gedaan bij de SKVR in Rotterdam, zeiden ze daar ook al dat ik goed kon improviseren.