Hey! Ik ben Marcia, 20 jaar oud en ik woon in Breda. Ik studeer marketing management in Den Bosch. Ik houd erg van foto’s maken, een paar kleine samenwerkingen gehad. Laatst voor het eerst een grote klus gehad, een shoot voor de EK shirts van Intersport. Het is me erg goed bevallen dus lijkt het me leuk om dit vaker te doen! Ik voetbal en hockey.