hoi! ik ben nora en ik ben een aspirerende actrice :). ik heb 3 jaar drama les op de middelbare school gehad, waarbij ik ook in de stadsschouwburg Amsterdam in een kort toneelstuk gespeeld en natuurlijk veel geleerd. ook heb ik bij stichting CREA! de cursussen Acteren Basis en Acteren voor Camera afgerond! op deze website wil ik graag in contact komen met andere filmmakers en -liefhebbers en hopelijk meedragen aan iets moois maken!