Naast fotograferen word ik heel gelukkig van alle lieve mensen om mij heen, een dagje sauna, snorkelen in Egypte, ik hou van roze en paars, ik ben gek op tropische bloemen, de ijsvogel en de kolibri vind ik hele bijzondere vogels, graag bezoek ik De Efteling, een concert, ik ben dol op de zelfgemaakte appeltaart van mijn man, een dancefestival, warmte van de zon, barbecueën, een glas Liefmans on the rocks en lange avonden buiten bij een vuurtje met marshmallows. Je mag mij wakker maken voor helemaal niks. Echt niet doen, ik word dan een draak! Je weet nu een beetje wie ik ben. Hopelijk leer ik jou ook snel kennen! Veel groetjes, Ilona