Hallo, Ik ben als sinds ik erg jong was een film freak. Toen ik 17 was wilde ik acteur worden voor op het scherm en de toneelschool trok mij niet. Uiteindelijk ben ik nooit in de filmindustrie beland maar film is nog wel mijn passie- naast de muziek. Als muzikant (toetsen) heb ik wel het e.e.a. gedaan met mijn zang live. Ik heb in de basis een stem vanuit een lage B toon en zou die toch graag eens creatief inzetten. Ook andere projecten om eens te proeven aan de creatieve sector lijken me super leuk.
trackrecord
Tot op heden nog geen- daar wil ik nu mee gaan beginnen
vraag mij voor
Leuke stem acties, figuranten rol, kleine rol als acteur in filmp(jes), iets met muziek of beeld