Op de middelbare (cultuur) school heb ik mee gedaan aan veel theater producties. Hiervan heb ik vaak een van de hoofdrollen mogen spelen. Ik heb ook een soap zelf geschreven met een vriendin voor ons profielwerkstuk. Hiervoor hebben we samen een script geschreven, geregisseerd, voor kostuums gezorgd, decor en techniek. Dit was een drukke maar ontzettende leuke periode en een groot succes. Nu ik van de middelbare school af ben wil ik extern iets met theater doen. Ik heb toen ik klein was op een musical school gezeten. Ongeveer 6 jaar gehockeyd en 2 jaar gedanst. Ben in mijn eerste jaar psychologie aan de universiteit van utrecht gestopt en heb dus nu een tussenjaar en meer tijd voor dingen in de film industrie en ik heb daar ontzettend veel zin in!