Ik heb veel diverse periodes gehad in mn leven en kom eigenlijk net uit een periode van feesten en drugs gebruiken. Maar hier ben ik mee gestopt. Ik wil nu weer serieus ergens mee verder gaan. Acteren in een film spreekt mij het meest aan. Maar omdat ik nog niet veel ervaring heb, heb ik er te beginnen maar gewoon (edel) Figurant van gemaakt. Edel Figurant ben ik nog niet, maar daar streef ik wel naar. Ik heb een aantal jaren geleden scheidsrechter gespeeld in de serie 'All Stars", museumbezoekster in de film "Het Indonesische Meisje en de Rode Tas" en Club bezoekster in een serie waarvan ik de naam helaas vergeten ben. Daarnaast speelde ik Cafébezoekster in de door mijzelf geschreven en geproduceerde korte film "Chasing Butterflies" en produceerde ik de korte film "Mi Lobi Pikin" die een prijs won op het "Metro Movies Short Film Festival". Ik heb journalistiek gestudeerd en deed daar tussendoor nog een cursus Screenwriten in New York. Ik heb een half jaar door Zuid Amerika gereisd zonder geld en baggage en een cursus sjamanisme gevolgd. Heb bij die organisatie ook het tripmiddel uit de jungle gedronken. Ayahuasca. Ik heb in de kliniek gezeten met een drugsverslaving en ben weer afgekickt. Ik heb een zoontje van 7 en een vriend die tekent en tattoeert. Ik wil graag weer meer doen. Zo wil ik het nu weer gaan proberen in de filmindustrie! Mijn 'pasfoto' is mijn meest recente foto. Ik heb tattoages en piercings. Mijn piercings kan ik eventueel uitdoen voor de filmset en mijn haar kan een andere kleur worden geverfd indien gewenst. Ik ben altijd beschikbaar en kan overal naartoe reizen. Ik heb ook een tijdje gedaan aan hiphop dansen en Ecstatic Dance, een spirituele dans waarbij je op blote voeten een ecstase bereikt en er niet wordt gepraat. Ik denk dat dit wel het belangrijkste is. Geef mij een kans! :) Voor meer foto's verwijs ik u naar mijn Facebook Pagina: https://www.facebook.com/profile.php?id=100089294748916