Mijn naam is Pien Hendriks en ik heb altijd al een passie gehad voor acteren. Toen ik op de basisschool zat ging ik helemaal op in de groep 8 musical en deed ik mee aan theater. Ik ben toen nog een keer mee gegaan op theater kamp van Xapp. Ik wil heel erg graag mijn acteren verbeteren door ervaring maar natuurlijk ook laten zien wat ik al kan doen. Films en acteren zijn echt mijn favoriete dingen in de wereld dus ik kijk altijd naar nieuwe uitdagingen! Ik ben goed in emoties uiten en ik sta graag voor de camera.