Opleiding ruimtelijkvormgeven net afgerond en nu in mijn tussen jaar. In dit tussen jaar wil ik heel erg graag meer ervaring opdoen in acteren. Ik vind dit heel leuk en wil dit graag meer gaan doen ook in de toekomst. Na mijn tussenjaar hoop ik op een acteer opleiding/school te zitten. Daarnaast hou ik er van om mooie beelden te creëren door middel van het vast te leggen op camera. Ik ben dan ook iemand die graag creatief bezig is.
vraag mij voor
short movies. dat lijkt me heel erg leuk om in te spelen
bijzonderheden
ik ben iemand die heel netjes, precies, vriendelijk en behulpzaam is. daarnaast kom ik altijd optijd en kom ik altijd mijn afspraken na.