Hay, mijn naam is Rhomé en ik ben 22. al ben ik onervaren in dit vakgebied. Toch heeft muziek, films, series, emotie, special effecten, zang en dans me altijd geïnteresseerd. Ik woon zelf in de achterhoek en dit vakgebied is daar om maar zo te zeggen.... "rustig". Ik ben momenteel klaar met school en wil uitbieden in wie ik ben en wat ik kan. Momenteel heb ik daar ook meer dan tijd voor en behoefte aan met mijn baan maar 3 dagen in de week. Ik ben geïnteresseerd en als een kind in een snoep winkel als het komt over films en series, begin me niet over musical films haha. Emotie voelen van uit het scherm, willen weten hoe het achter de camera gaat, mensen blij maken met even uit het leven kunnen stappen of kunnen relativeren met een ander. Ik geloof oprecht dat even niet in de realiteit willen leven soms je ook verder kan helpen ook al heb je het soms helemaal niet door.