Ik studeer Kunst en economie aan de hku in utrecht. Voor mijn studie krijg ik dus veel te maken film/theater. Dit lijkt mij een hele mooie kans om ervaring op te doen. Tijdens mijn middelbare school heb ik veel ervaring opgedaan met drama en toneel. Ik vond het heel leuk om verhalen uit te beelden en samen te werken met anderen op het podium.