Ik kan een beetje acteren, maar ik heb nog niet veel ervaring. Ik studeer aan de HKU, kunst en economie. Hier moet ik inzicht kregen in de culturele sectoren. Het lijkt mij een erg gave en leerzame ervaring om in iets te acteren. Zelf heb ik drama gehad op de middelbare en heb ik geholpen achter de schermen bij 2 musicals. Ik ben erg enthousiast, kan goed samenwerken, sociaal, sportief en creatief.