Mijn naam is Stijn de Bont, geboren in 1977. Al mijn hele werkzame leven ben ik actief in het vermogensbeheer.Momenteel neem ik een sabbatical: een mooie gelegenheid om nieuwe interesses te verkennen en bestaande nieuwsgierigheid ruimte te geven. Een van die interesses is het meespelen in films als figurant of wellicht zelfs een kleine rol. Qua stijl en karakter voel ik mij thuis in mijn generatie: Generation Z. Ik heb voorkeur voor een klassieke uitstraling en kleed me graag stijlvol. Het lijkt me dan ook bijzonder om mezelf terug te zien op het scherm in zo’n rol : stijlvol met passende authenticiteit