Ik ben een groot liefhebber van de Efteling. Ik kom er al sinds ik 4 jaar was. Verder hou ik van horrorfilms, muziek (Queen, Metallica,The Darkness, enz.) en lees ik graag spannende boeken (Stephen King, enz) Ik heb autisme. Dat werd op mijn 23ste gediagnosticeerd. Ik doe vrijwilligerswerk bij Run at Work in Veldhoven.