Hoi ik ben Yfke. Ik ben wou altijd acteren maar heb het niet altijd gedurfd om te beginnen met inschrijven en zo. Heb wel in een toneel stuk gespeeld. Maar creatief zijn heb ik altijd al leuk gevonden. Sins ik 4 was stond ik al te presenteren op het podium.