Mijn naam is Zenzi de Beer. Ik wil graag beginnen in de film wereld. Ik heb van mijn 8/9e tot mijn 12e op theaterles gezeten en daarna heb ik 6 jaar op de middelbare school drama gevolgd, waar ik ook examen in heb gedaan. Ik vind acteren enorm leuk en ik hoop dat ik erin kan groeien. Ik heb 1 keer eerder figuratie werk gedaan voor Flikken Rotterdam.