Filip Schoovaerts
Sony Z7 gezocht
Hallo,
Ik ben op zoek naar een Sony Z7 Camera. Ik dacht dat ik hier misschien wat meer geluk zou hebben om een goede koop te vinden (om nog maar te zwijgen van een betrouwbare). Wie mij hiermee misschien kan helpen mag mij steeds contacteren!
So simpel is het eigenlijk, maar hieronder wel nog de nodige opmerkingen voor wie op mijn oproep wil reageren:
Het wordt wellicht tweedehands, want aangezien ik slechts een arme student ben moet ik er zo betaalbaar mogelijk een zien te bekomen.
Biedt mij dus geen (tweedehands) exemplaar aan voor pakweg 5000 euro of meer, want voor die prijs kan ik er bijna een gloednieuwe kopen bij een handelaar of website, als ik een beetje uitkijk.
Het is echt heel belangrijk dat het dit specifieke model is, dus kom a.u.b. niet aanzetten met een ander type, hoe goed(koop) ook, laat staan een ander merk. En als je toch wil proberen iets anders aan me te slijten, zal het op z'n minst een sterk verwant model moeten zijn, aan een bijzonder lage prijs, eer het misschien in overweging genomen kan worden.
De gezochte camera moet in goede, bruikbare staat zijn en mag dus geen technische defecten vertonen (tenzij misschien als dit repareerbaar is en zich vertaald in een bijzonder scherpe prijs). Een krasje of zo aan de buitenkant, dat geen invloed heeft op de werking van het toestel, kan natuurlijk geen kwaad.
Ik wil bij een eventuele aankoop de camera ook kunnen testen en controleren, dus bij voorkeur bevindt deze zich in Nederland of België, of anders niet ver over de Duitse, Franse of Luxemburgse grens. Ik heb al genoeg verkopers gecontacteerd die dan zogezegd net verhuist zijn naar Schotland of zo...
De camera moet volledig zijn (dus inclusief de Zeiss lens die er standaard op gemonteerd staat, de memory recording unit, ...), tenzij de prijs zelfs zonder deze onderdelen bijzonder voordelig is. Maar daarbij gaat het om de camera zelf:
Verder moeten er geen extra toebehoren of accessoires bij zitten, zoals extra lenzen, CF-kaarten, DV-tapes, extra baterijen, statief, kist, enz... Dit soort extra items vormen voor mij op zich geen meerwaarde of voordeel, en zijn mij dan ook geen meerprijs waard.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Markt