Lonneke Feijten
Stageplek gezocht - Periode 22-08-2011 t/m 27-01-2012
Geachte mevrouw/meneer,
Als toekomstig Regisseur ben ik, Lonneke Feijten, op zoek naar een stageplaats. Ik volg op het ROC A12 in Ede de opleiding Fotonica met als specialisatie AV-Productie.
Ik ben voor in het 3e leerjaar van mijn opleiding opzoek naar een stage plaats.
Het gaat om een stage voor een periode van van 22 Augustus 2011 t/m 27 Januari 2012 (22 weken). Deze stage is vanuit mijn opleiding bedoeld om kennis te nemen van de video-/film wereld. Ik wil ervaring opdoen en zicht krijgen op hoe opdrachten gegeven worden en hoe deze vervolgens worden uitgevoerd. Kortom, hoe gaat het er op de ''vloer'' en in ''het veld'' aan toe? Het lijkt mij leerzaam om als regieassistent of productieassistent binnen een filmproductie bedrijf mee te lopen.
Zelf heb ik al de nodige ervaring met regiewerk, productiewerk, videocamera's en montagewerk. Ik kan zelfstandig een opdracht uitvoeren en op school is men erg tevreden over de producties die ik tot nu toe voor mijn opleiding heb gemaakt. Communiceren gaat mij goed af. Ik ben flexibel, betrokken en heb snel door wat er van mij verwacht wordt.
Mijn voorkeur gaat uit naar filmproductie. Als ik mijn opleiding heb afgerond wil ik doorleren voor filmregie. Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.
Ik ben erg enthousiast en kijk uit naar een stage bij uw bedrijf.
Met vriendelijke groeten,
Lonneke Feijten
Periode
22-08-2011 t/m 27-01-2012
Reageren / meer informatie
Heeft u interesse? Stuur dan een mail naar: [email protected]
Arnhem, NL
Aangeboden